Vairavimo mokykla

  • Jei nusprendėte pradėti lankyti vairavimo kursus, pirmasis jūsų darbas – išsirinkti visus jūsų lūkesčius atitinkančią vairavimo mokyklą. O šių pasiūla itin plati, ypač didmiesčiuose. Tiesa, statistika rodo, kad vienas svarbiausių kriterijų yra vairavimo mokyklos vieta. Ne paslaptis, kad daugelis didžiųjų miestų gyventojų vengia spūsčių, todėl ieško mokyklos, įkurtos arčiau namų ar darbovietės. Naujų grupių rinkimas Prieš priimdami vieną ar kitą sprendimą, visų pirma pasidomėkite, kada bus sudaromos naujos vairavimo kursų grupės. Nuo to priklauso, kaip greitai galėsite mokytis. Be to, būtina atsižvelgti į tai, ar pamokos vyksta darbo dienomis ar savaitgaliais, dienomis ar vakarais. Vairavimo mokykla Vilniuje turi pasiūlyti labiausiai jums tinkantį tvarkaraštį, kadangi skubėdami ar atsiprašydami iš darbo jausite stresą, o tai reiškia, kad negalėsite susikaupti pamokoms. Siekiant įgyvendinti išrankiausių klientų poreikius, dalis vairavimo mokyklų siūlo individualų pamokų tvarkaraštį. Tiesa, paprastai tokie kursai kainuoja šiek tiek brangiau. Kursų kaina Vairavimo pamokų kaina atlieka itin svarbų vaidmenį priimant galutinį sprendimą, tačiau,vertindami savo išlaidas, išlikite racionalūs, t. y. pasidomėkite, ką gausite už nurodytą pinigų sumą. Paprastai į bendrą vairavimo kursų kainą įtraukiamos teorinės paskaitos, praktinio vairavimo pamokos, kuro sąnaudos ir vairavimo mokyklos egzaminai. Tiesa, kiekviena vairavimo mokykla Vilniuje gali taikyti individualią mokėjimo sistemą. Nepamirškite pasidomėti, kiek kainuoja papildomos vairavimo pamokos. Dėstytojai ir instruktoriai Mokydamiesi vairuoti turite būti atsipalaidavę ir pasitikėti žmonėmis, kurie su jumis dirba. Tai reiškia, kad labai svarbu įvertinti konkrečios mokyklos dėstytojus ir instruktorius. Be to, būtent šie žmonės nulems paskaitų įdomumą. Jei žmogus nemyli savo dėstomo dalyko, paskaitas jis ves nuobodžiai, todėl jūs ne tik negausite reikiamų žinių, bet ir jausitės išsekę. Kad įsitikintumėte, ar dėstytojai atitinka jūsų lūkesčius, paprašykite, kad jums būtų leista sudalyvauti vienoje nemokamoje pamokoje. Stebėkite dėstytojo elgesį – jei jis nebendrauja su auditorija ir viską skaito iš knygelės, geriau rinktis kitą mokyklą arba mokytis eksternu. Specialistai tvirtina, kad paskaitų kokybė lemia žinių įsisavinimą, t....
  • Daugelis jaunuolių pilnametystės laukia ne todėl, kad galėtų teisėtai įsigyti alkoholio, tačiau nori pradėti laikytis mašinos teises, be kurių šiais laikais gyvenimas yra gana sunkus. Daugeliu atveju tai ne privalumas, o paprasčiausiai reikalingumas, be kurio sunkiai daugelis lietuvių įsivaizduoja gyvenimą. Tiesa, mūsų šalyje jų įsigijimas yra gana brangus. Paskutiniu metu kaina vis labiau kyla dėl papildomų kamerų ir panašaus tipo paslaugų įtaisymo transporto priemonėse. Kadangi šio dokumento turėjimas yra reikalingas, anksčiau ar vėliau prasideda pinigų paieškos, kurios galėtų padėti padengti susidariusias išlaidas. Geriausias pasiūlymas – greitas kreditas. Tai galimybė be jokio užstato, laiduotojo ir panašiai gauti reikiamą pinigų sumą mašinos teisėms laikyti. Jokia kreditus teikianti firma nesidomi, kam jums pinigai yra reikalingi. Pasiskolinę pastaruosius galite leisti kur tik norite, o siekis išsilaikyti teises yra sveikintinas ir rekomenduotinas. Nėra konkrečių bendrovių, kurios siūlo pasiskolinti būtent šiam procesui įgyvendinti. Iš plataus pasirinkimo paprasčiausiai turite rasti tokią įmonę, kuri labiausiai patenkintų jūsų lūkesčius ir taptų galimybe gauti vieną svarbiausių dokumentų Lietuvoje. Vidutiniškai automobilio teisės kartu su visais papildomais dokumenais, procesais ir papildomomis pamokomis jums kainuos apie 2 000 litų. Reiktų orientuotis į tokią firmą, kuri ir teikia maždaug tokio dydžio paskolas. Vidutiniškai grąžinimo laikotarpis galėtų trukti iki 3 mėnesių (priklausomai nuo firmos). Greitas kreditas gali būti ir pratęsiamas (jei nespėjate pinigų grąžinti), tačiau toks dienų nukėlimas kainuoja papildomą pinigų sumą. Išsirinkti firmą, kuri galėtų būti jūsų pagalbininkė siekiant gauti reikiamą pinigų sumą teisėms – gan sunku. Atsižvelkite į šiuo aspektus ir palyginkite Lietuvoje egzistuojančius pasiūlymus: Pirmos paskolos gavimo galimybės. Papildomos sąlygos kaip kredito gavimo amžius, soc. padėtis ir pan. Palūkanos, kurios dažnai lemia firmos pasirinkimą. Kredito grąžinimo laikotarpis. Ar reikalingas užstatas? (Yra firma, kuri skolina bedarbiams, tačiau su užstatu). Ar gaunamos dovanėlės už pasiskolinimą? Kiek kainuoja paskolos grąžinimo prasitęsimo laikotarpis? Įvertinkite visus šiuos veiksnius ir raskite labiausiai jums tinkančią firmą, kuri padėtų pasiskolinti...
  • 2012-11-30

    Vairavimo mokyklos

    Vairavimo mokyklos kas metai išleidžia šimtus tūkstančių naujų vairuotojų, tačiau avaringumas Lietuvoje vis dar didelis. Jaunieji vairuotojai labai dažnai tampa mirtinų avarijų kaltininkais. Gal vairavimo mokyklos neišmoko tinkamai vairuoti? Vairavimo mokyklos Lietuvoje kasmet sulaukia dešimčių tūkstančių vairuotojais pasiryžusių žmonių. Dauguma jų – jauni žmonės dar nebaigę mokyklos ar studijuojantys aukštosiose mokyklose. Vairavimo mokykla jiems suteikia bazines žinias, bet visa vairuotojo karjera – dar priešakyje. Vairavimo mokyklos moko vairavimo technikos Vairavimo mokykloje jaunasis vairuotojas išmoksta kelių eismo taisykles ir yra ruošiamas vairavimo egzaminui Regitroje, kurį išlaikusiems per 2 savaites išduodamas laikinas vairuotojo pažymėjimas (laikinas todėl, kad stebima, ar per 2 metus jaunasis vairuotojas nepadarys KET pažeidimų ar avarijų, kas gali apsunkinti tikrojo vairuotojo pažymėjimo gavimą). Vairavimo mokyklos turi kompiuterines klases, kurioje besimokantieji vairuoti sprendžia KET testus. Vairuotojai mokomi ir praktinių vairavimo įgūdžių. Paprastai kursą sudaro 10 praktinių vairavimo pamokų, kurių metu mokiniai su instruktoriumi važinėja aikštelėje mokydamiesi statyti automobilį ir mieste – stengiasi priprasti prie eismo tempo ir pasitikrinti kelių ženklų žinias. Per 10 pamokų jaunasis vairuotojas yra išmokomas tik vairavimo technikos, kurios išvažiavus į gatves dažniausiai nepakanka. Vairavimo kultūra – ne vairavimo mokyklos rūpestis Didžioji dauguma avarijų yra padaroma dėl vairavimo kultūros stokos, kai nepraleidžiamas automobilis, viršijamas greitis ar vairuojama išgėrus. Jaunas vairuotojas nėra mokomas vairavimo kultūros, nors vairavimo instruktoriai ir užsimena apie chuliganizmo kelyje žalą. Vairavimo kultūra – asmeninės kultūros dalis. Jei vairuotojas nekultūringas ir nedrausmingas gyvenime, greičiausiai tokias pačias vertybes propaguos ir už automobilio vairo. Vairavimo mokyklos instruktoriai nelabai aiškina apie drausmingą vairavimą, nes tai ne vairavimo mokyklos rūpestis, o šeimos. Jaunieji vairuotojai į gatves išvažiuoja turėdami puikias praktines ir teorines KET žinias, tačiau labai mažai vairavimo patirties, nes 10-15 valandų vairavimo yra per mažai. Vairavimo mokyklos – sunkus verslas Vairavimo mokyklos verslas – sunkus ir labai konkurencingas. Kursų kaina yra gana nedidelė 700-900 Lt), nors laiko ir...