akumuliatoriaus priežiūra

  • Akumuliatorius yra prietaisas, skirtas energijai kaupti. Įsigydami naują akumuliatorių, tikimės, kad jis mums tarnaus bent jau dešimtmetį ir visai negalvojame apie tai, kad privalome tinkamai jį prižiūrėti, todėl šiam išsikrovus pradedame kaltinti visus (gamintojus, pardavėjus ir t. t.), tik ne pačius save. Kad to išvengtumėte, primename jums pagrindines akumuliatoriaus naudojimo taisykles. Automobilių dalys parduodamos Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir kituose Lietuvos miestuose, todėl nesunkiai rasite labiausiai jūsų poreikius atitinkantį gaminį, tačiau rinkdamiesi išlikite atidūs ir objektyviai įvertinkite akumuliatorių. Kiekvienas automobilis turi vietą, kurioje montuojamas šis prietaisas. Tai reiškia, kad priklausomai nuo transporto priemonės modelio, akumuliatoriaus matmenys gali skirtis. Rinkitės tokį gaminį, kurio ilgis, plotis ir aukštis visiškai atitinka jūsų automobilio modelį. Be to, specialistai rekomenduoja rinktis atsižvelgiant į automobilio gamintojo reikalavimus. Tiesa, tokio akumuliatoriaus kaina gali būti gerokai didesnė. Jei negalite skirti didesnės sumos, privalote rinktis identiškos charakteristikos akumuliatorių (gamintojo rekomenduojamos talpos ir galingumo). Nepasitikėkite negirdėtais prekės ženklais. Gali būti, kad užsienyje gamintas akumuliatorius neištvers lietuviškos žiemos. Be to, turėtumėte vengti naudotų akumuliatorių, nes niekuomet nesužinosite, kokiomis sąlygomis jis buvo naudotas ir kiek iš tiesų jums dar tarnaus. Dažniausiai dėl akumuliatoriaus skundžiamasi žiemą, kadangi atšalus orams nepavyksta užvesti automobilio. Tiesa, dėl to ne visuomet kaltas akumuliatorius. Gali būti, kad jis atsisako jums tarnauti dėl visai kitokio gedimo – dažniausiai dėl netvarkingos elektros instaliacijos ar prasto generatoriaus. Siekdami išvengti bet kokių galimų problemų, turėtumėte patikrinti akumuliatoriaus įtampą dar neprasidėjus žiemai. Išjungus variklį ir visus elektros prietaisus, jo įtampa turėtų siekti maždaug 12,7 V. Mažesnė įtampa tik patvirtina, kad greitu metu, orams atšalus, automobilio greičiausiai užvesti nepavyks. Jei įtampa yra gerokai didesnė, taip pat nereikėtų džiūgauti, kadangi akumuliatoriaus skystis gali virsti dujomis, o kai kuriais atvejais akumuliatorius net gali susprogti. Nepamirškite, kad jei akumuliatorius yra naudojamas gana sunkiomis sąlygomis, t. y. dažnai važinėjant po miestą, nuolatos naudojant papildomą elektros įrangą ir t. t.,...