Mazda

  • Galima užsisakyti su revoliuciniu „Skyactiv-X“ varikliu Vienas gražiausių kompaktinės klasės hečbekų „Mazda3“ turi brolį dvynį, kurį galima drąsiai vadinti vienu gražiausių kompaktinės klasės sedanų. Tuo galima įsitikinti Vilniuje – elegantiškasis „Mazda3“ sedanas jau atvyko į „Inchcape Motors“ salonus. Maža to, jau galima užsisakyti versiją su revoliuciniu varikliu „Skyactiv-X“ ir tokį švarių linijų bei inovatyvių technologijų rinkinį gauti rudenį. „Mazda3“ sedanas su „Skyactiv-G“ benzininiu varikliu Lietuvoje kainuoja nuo 21 590 eurų, o versija su „Skyactiv-X“ – nuo 24 590 eurų. Pažymėtina, kad visos kainoraštyje esančios „Mazda3“ modifikacijos, nepriklausomai nuo variklio, komplektuojamos su „mild hybrid“ tipo hibridine jėgaine su integruotu 6kW galios starteriu-generatoriumi. „Užtenka vieno žvilgsnio ir akivaizdu, kad hečbekas ir sedanas yra neidentiški dvyniai. „Mazda“ pasirinko sunkesnį kelią ir sukūrė, atrodytų, du skirtingus automobilius – hečbekas paperka savo sportiškumu ir ryškiomis detalėmis, sedanas – elegantiškomis linijomis ir tvirtumu. Skirtumus pabrėžia ir kitoniška sedano priekinė dalis. Manau, kad toks atsakingas požiūris reabilituoja sedano žanrą – jau kuris laikas šio tipo kėbulai atrodė tarsi modifikuoti, bet nesukurti. Tuo tarpu naujojo „Skyactiv-X“ variklio nekantraudama laukia visa Europa – tokių naujovių vidaus degimo varikliuose atsiranda retai“, – sakė „Mazda“ Baltijos šalių marketingo vadovė Justė Šataitė. „Skyactiv-X“ variklis išsiskiria tuo, kad jame įdiegta „Mazda“ patentuota „Spark Plug Controlled Compression Ignition“ (SPCCI) technologija, kuri leidžia suderinti benzininiam ir dyzeliniam varikliui būdingus mišinio uždegimo būdus cilindro degimo kameroje – mišinys užsidega ir nuo slėgio, ir uždegimo žvake. Tai pirmasis tokio tipo serijinis variklis pasaulyje. Variklis turėtų užtikrinti benzininio variklio galią esant aukštiems sūkiams ir dyzelinio variklio trauką žemame sūkių diapazone. Dviejų litrų darbinio tūrio „Skyactiv-X“ galia siekia 180 AG, o sukimo momentas 224 Nm. Tuo tarpu WLTP cikle šis variklis suvartoja vos nuo 4,6 litro benzino 100 km kelio, o jo anglies dvideginio emisija siekia 96 g/km. Kiek kuklesniais parametrais pasižymi kitas Lietuvos vartotojams siūlomas benzininis variklis –...
  • Naujai užsakytieji automobiliai „Mazda3“ su šiuo varikliu Lietuvą pasieks rudenį. „Mazda“ šiandien oficialiai pradėjo priimti užsakymus naujos kartos „Mazda3“ su revoliuciniu „Skyactiv-X“ benzininiu varikliu. Tai pirmasis koncerno modelis, kuriame montuojamas „Skyactiv-X“. Lietuvos vairuotojai, užsakę naująją „Mazda3“ su šiuo varikliu, pirmuosius automobilius koncerno atstovybėse galės atsiimti rudenį. „Vision“ komplektacijos kaina prasideda nuo 24 590 EUR. Beje, šios komplektacijos standartinės įrangos sąraše yra svarbiausių duomenų projektavimo ant priekinio stiklo sistema „Heads Up Display“, adaptyvus autopilotas, 7 colių komunikacijos ekranas, LED salono apšvietimas. „Skyactiv-X“ Variklis išsiskiria tuo, kad jame įdiegta „Mazda“ patentuota „Spark Plug Controlled Compression Ignition“ (SPCCI) technologija, kuri leidžia suderinti benzininiam ir dyzeliniam varikliui būdingus mišinio uždegimo būdus cilindro degimo kameroje – mišinys užsidega veikiant ir slėgiu, ir uždegimo žvake. Tai pirmasis tokio tipo serijinis variklis pasaulyje. „Mazda“ inžinieriai teigia, kad technologija leidžia nuskinti gardžiausius abiejų tipų variklių vaisius – benzininio variklio galią esant aukštiems sūkiams ir dyzelinio variklio trauką žemame sūkių diapazone. Dviejų litrų darbinio tūrio „Skyactiv-X“ galia siekia 180 AG, o sukimo momentas 224 Nm. Tuo tarpu WLTP cikle šis variklis suvartoja vos  nuo 4,6 .litro benzino 100km kelio, o jo anglies dvideginio emisija siekia 96 g/km. „Mazda3 Skyactiv-X“ taip pat bus komplektuojama su „Mazda M Hybrid“ hibridine technologija. Vadinamoji „mild-hybrid“ tipo jėgainė, kurią sudaro 24V starteris-generatorius, padeda sumažinti degalų sąnaudas ir anglies dvideginio emisiją. „Skyactiv-X“ bus montuojami tiek „Mazda3“ hečbekuose, tiek sedanuose, o kartu su šiuo varikliu bus galima rinktis „Skyactiv-MT“ mechaninę arba „Skyactive-Drive“ automatinę pavarų dėžę. Hečbeką taip pat bus galima užsisakyti su „Mazda i-Activ“ visų varančiųjų ratų pavara. Kiek vėliau „Skyactiv-X“ variklis bus pradėtas montuoti ir į visiškai naują kompaktinį miesto visureigį CX-30.   Lentelėje pateikiamos „Mazda3“ techninės charakteristikos:   „Mazda Skyactiv-X“ – Variklis Darbinis tūris cm3 1998 Suspaudimo laipsnis   16.3: 1 Galia kW (AG)/spm 132 (180)/6000 Sukimo momentas Nm/spm 224/3000 Benzinas   95 WLTP...