Lenktynėse rastas sprendimas tapo neatskiriama sportinių sedanų dalis

Technikos entuziastai sutaria, kad norint važiuoti tikrai greitai ir sportiškai, keturių varančiųjų ratų sistemos yra nepamainomos. Ir jos naudojamos ne tik visureigiams, augant variklių galiai dvi varančios ašys naujiems sportiškiems sedanams naudojamos vis dažniau. Panašu, kad šiame automobilių segmente viena varančioji ašis greitai patirs tą patį, ką jau patyrė mechaninė pavarų dėžė, – išnyks. Toks sprendimas atsirado prieš tris dešimtis metų. „Audi“ ir „Peugeot“ tapo vienais pirmųjų gamintojų, nusprendusių sportiškus sedanus aprūpinti keturių varančiųjų ratų… Toliau »

Naujausias sportinių sedanų evoliucijos laiptelis – įkraunami hibridai

Automobilių entuziastai dažnai susiduria su dilema, kai prireikia automobilio, kuris tiktų vežioti vaikus į darželį, būtų ganėtinai solidus važiuoti į biurą, o savaitgaliais leistų pasimėgauti sportišku važinėjimu vingiuotu keliu. Šios situacijos bėda ta, kad įprastai tokioms funkcijoms atlikti reikalingi bent du automobiliai. Gera žinia ta, kad žmonės yra išradingi ir dar tarpukariu sugalvojo, jog gerai subalansuotas galingas sedanas gali susitvarkyti su šiomis užduotimis. Nuo benzininių iki hibridinių Pirmuoju sportiškuoju sedanu galima vadinti 1933 metais pasaulį… Toliau »

10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje

Seniausias pasaulio automobilių gamintojas buvo įkurtas prieš 210 metų – 1810-aisiais. Prancūzijos įmonė veiklą pradėjo nuo įvairių metalo gaminių, o pirmąjį savo automobilį pristatė 1889 metais. Šiame straipsnyje aptarsime vienus įspūdingiausių ir įsimintiniausių „Peugeot“ gamintų automobilių, palikusių ryškią žymą ne tik įmonės istorijoje, bet ir automobilių mėgėjų atmintyje – nuo pirmojo elektromobilio VLV iki šiuolaikinių modernių modelių kaip 3008 ar 208. „Serpollet-Peugeot“ Tai – pirmasis įmonės sukurtas automobilis.  1889 metais pasaulį išvydo garu varoma triratė… Toliau »

V. Milius ir A. Bubinas elektromobilių varžybose važiuos „Peugeot e-208“

Penktadienį vyksiančiose elektromobilių varžybose „Ignitis ON: pažink Lietuvą“ startuos ir patyrusių keliautojų ekipažas – daugybę žemynų įvairiomis transporto priemonėmis išmaišę Vitoldas Milius ir Aidas Bubinas. Jie varžysis naujuoju, tik šią savaitę į Lietuvą atvykusiu elektromobiliu „Peugeot e-208“. 2020 m. elektromobilių varžybos skirsis nuo ankstesniųjų – dalyviams šįkart rengiami du skirtingi maršrutai, apie 300 ir 500 km ilgio. Trumpesnis skirtas tiems, kurių baterijos mažesnės, ilgesniu važiuos didesnes turintys elektromobiliai. Į „Peugeot e-208“ montuojama 50 kWh talpos… Toliau »
peugeot

Automobilių spalvos taip pat turi madą, 2020-ųjų – mėlyna

Nors garsioji Henrio Fordo frazė, kad klientai gali rinktis bet kokią „Model T“ spalvą, jei tik ši – juoda, XX a. pradžioje ištarta juokais, ji buvo neįtikėtinai tiksli. Juodi, balti ir pilki atspalviai dominuoja ir šiandien, bet vis daugiau gamintojų plečia savo gamą. Tinkamų spalvų parinkimas gali puikiai pasitarnauti formuojant markės įvaizdį ir suteikiant daugiau pasirinkimo klientams. Pavyzdžiui, pagrindinė „Peugeot 5008“ spalva yra sodri žalia „Emerald Green“, „Peugeot 208“ bei 2008 – ryški geltona arba… Toliau »
peugeot

„Peugeot“ dizainas įvertintas dviem prestižiniais „Red Dot“ apdovanojimais

Naujieji „Peugeot 208“ ir 2008 gavo „Red Dot“ apdovanojimą už produkto dizainą (angl. „Product Design“). Abu automobiliai įvertinti tarp daugiau nei 6 500 apdovanojimams pateiktų nominantų, o vertinimo komisiją sužavėjo sportiškas abiejų modelių dizainas bei išskirtinė apdailos kokybė. Šiuose rinkimuose tai – jau šeštasis „Peugeot“ dizaino identiteto pripažinimas. Išskirtinis „Peugeot 208“ hečbeko bei 2008 krosoverio dizainas atspindi naują gamintojo filosofiją ir identitetą. Tai sužavėjo ekspertų komisiją, kurios nariai kaip pagrindinius nominaciją lėmusius veiksnius pabrėžė ryškius… Toliau »