variklis

  • Naujai užsakytieji automobiliai „Mazda3“ su šiuo varikliu Lietuvą pasieks rudenį. „Mazda“ šiandien oficialiai pradėjo priimti užsakymus naujos kartos „Mazda3“ su revoliuciniu „Skyactiv-X“ benzininiu varikliu. Tai pirmasis koncerno modelis, kuriame montuojamas „Skyactiv-X“. Lietuvos vairuotojai, užsakę naująją „Mazda3“ su šiuo varikliu, pirmuosius automobilius koncerno atstovybėse galės atsiimti rudenį. „Vision“ komplektacijos kaina prasideda nuo 24 590 EUR. Beje, šios komplektacijos standartinės įrangos sąraše yra svarbiausių duomenų projektavimo ant priekinio stiklo sistema „Heads Up Display“, adaptyvus autopilotas, 7 colių komunikacijos ekranas, LED salono apšvietimas. „Skyactiv-X“ Variklis išsiskiria tuo, kad jame įdiegta „Mazda“ patentuota „Spark Plug Controlled Compression Ignition“ (SPCCI) technologija, kuri leidžia suderinti benzininiam ir dyzeliniam varikliui būdingus mišinio uždegimo būdus cilindro degimo kameroje – mišinys užsidega veikiant ir slėgiu, ir uždegimo žvake. Tai pirmasis tokio tipo serijinis variklis pasaulyje. „Mazda“ inžinieriai teigia, kad technologija leidžia nuskinti gardžiausius abiejų tipų variklių vaisius – benzininio variklio galią esant aukštiems sūkiams ir dyzelinio variklio trauką žemame sūkių diapazone. Dviejų litrų darbinio tūrio „Skyactiv-X“ galia siekia 180 AG, o sukimo momentas 224 Nm. Tuo tarpu WLTP cikle šis variklis suvartoja vos  nuo 4,6 .litro benzino 100km kelio, o jo anglies dvideginio emisija siekia 96 g/km. „Mazda3 Skyactiv-X“ taip pat bus komplektuojama su „Mazda M Hybrid“ hibridine technologija. Vadinamoji „mild-hybrid“ tipo jėgainė, kurią sudaro 24V starteris-generatorius, padeda sumažinti degalų sąnaudas ir anglies dvideginio emisiją. „Skyactiv-X“ bus montuojami tiek „Mazda3“ hečbekuose, tiek sedanuose, o kartu su šiuo varikliu bus galima rinktis „Skyactiv-MT“ mechaninę arba „Skyactive-Drive“ automatinę pavarų dėžę. Hečbeką taip pat bus galima užsisakyti su „Mazda i-Activ“ visų varančiųjų ratų pavara. Kiek vėliau „Skyactiv-X“ variklis bus pradėtas montuoti ir į visiškai naują kompaktinį miesto visureigį CX-30.   Lentelėje pateikiamos „Mazda3“ techninės charakteristikos:   „Mazda Skyactiv-X“ – Variklis Darbinis tūris cm3 1998 Suspaudimo laipsnis   16.3: 1 Galia kW (AG)/spm 132 (180)/6000 Sukimo momentas Nm/spm 224/3000 Benzinas   95 WLTP...
  • Mašina – kiekvieną dieną daugelio žmonių naudojama technika, kuri ne tik padeda pasiekti reikalingą tašką, tačiau tuo pačiu garantuoja, kad tas taškas bus pasiekiamas kokybiškai. Natūralu, kad kokybei pasiekti reikalinga tam tikra įranga. Dujų įrangoje reduktoriai užtikrina sėkmingą ir sistemingą veiklą, kuri yra neatsiejama nuo vispusiško technikos panaudojimo ir garanto, kad transporto priemonė tarnaus ilgai ir nesukels jums jokių nesklandumų. Dujų įrangoje reduktoriai yra viena iš svarbiausių sistemos dalių, kuris užtikrina sistemingą jos veiklą ir tuo pačiu ilgaamžiškumą. Reduktorio funkcija yra pakeisti dujų būseną taip garantuojant sėkmingą ir sistemingą jos veikimą. Žinoma, taip pat ir spaudimo palaikymas. Būtent ši funkcija yra labiausiai pažįstama ir geriausiai atpažįstama paklausus – ką reiškia reduktorius. Dar viena svarbi funkciją, kurią atlieka reduktorius, todėl jų įmontavimas yra būtinas – sklandi purškimo sistema. Sistemoje vyksta labai įvairios funkcijos, tad būtent spaudimo palaikymas garantuoja, kad dujos bus tinkamai paimamos ir tuo pačiu tinkamai paskirstomos.   Norėdami pasirinkti tinkamiausią reduktorių turite palyginti bent kelis variantus. Tuo pačiu labai svarbu pasirinkti ir geriausius specialistus, kurie sėkmingai įmontuotų įrangą ir užtikrintų, kad iškilus kokiems nors gedimams visada galite į juos kreiptis. Internete šiuo metu esti labai plati pasiūla orientuota į skirtingų žmonių poreikius ir tuo pačiu atverianti galimybes rasti tai, kas jums labiausiai tinka. Nors kai kurie pergyvena, kad norint važinėtis dujomis taip pat reikia nuolatos bake turėti ir benzino, tačiau siūlome nepamiršti to, kad tas benzinas bus naudojamas labai retai. Štai todėl tikrai neišaugs poreikis jo įsigyti daugiau ir galiausiai už kurą mokėsite daugiau. Dujų įranga tikrai atveria galimybes sumokėti kur kas mažiau už kurą. Ir net įsigijus gana brangią ir labai funkcionalią sistemą – vistiek greitai pajusite naudą ir Jūsų piniginės turinys galiausiai pradės pilnėti. Bus taip, kaip labiausiai nori žmonės. Reduktoriai užtikrina kokybišką veiklą, o dujų sistema padeda sutaupyti nemažai pinigų. Dujos – pigiausia kuro rūšis, kurie...
  • Šį kartą, apie automobilius ir jų remontą. Vairavimo mokykloje gal apie tai pasakojama mažai, tad tenka pastoviai domėtis tokiomis temomis patiems norintiems vairuoti automobilį.  Katalizatorius mažina kenksmingų dujų, kurias išmeta automobilis, kiekį, taip apsaugodamas aplinką ir žmonių sveikatą. Šią užduotį katalizatorius atlieka nereikalaudamas techninio aptarnavimo. Įrengimas nepriekaištingai atlieka darbą, kol automobilis nuvažiuoja maždaug 100000 kilometrų. Tuomet ateina laikas katalizatorių pakeisti. Kaip žinoti, kad jau metas pakeisti katalizatorių? Katalizatoriaus darbo našumą galima suskirstyti į tris fazes: darbinę, pusiau darbinę ir nedarbinę. Pirmosios fazės metu automobilis nepriekaištingai veikia, o veikiant varikliui katalizatorius neperkaista (apie perkaitimą signalizuoja indikacinė katalizatoriaus perkaitimo lemputė). Katalizatoriui perėjus į pusiau darbinę fazę galima pastebėti pokyčius automobilio veikime: kartais dingsta trauka. Rytais automobilį sunku užvesti – tenka ilgokai pasidarbuoti starteriu. Taip pat kartais gali sumažėti variklio apsisukimai – spaudžiant greičio pedalą, tachometro rodyklė vos pasiekia du-keturis tūkstančius apsisukimų. Automobilis pradeda ryti didelius kiekius benzino. Pasirodžius šiems ženklams užveskite automobilį ir nuspausti akceleratoriaus pedalą iki galo. Jeigu variklio apsisukimai lėtai kilę ir pasiekę du ar tris tūkstančius sustos, vadinasi, automobilio katalizatorius nustojo veikti. Tokiu atveju jis automobiliui ne tik nereikalingas, bet ir žalingas. Katalizatoriui pasiekus nedarbinę fazę variklis ilgai neužsiveda, o pradėjęs veikti, beveik iš karto nutyla. Įsitikinti, kad katalizatorius nustojo veikti, labai lengva: tereikia mašinos paleidimo momentu pažiūrėti (galima pridėti ranką), ar pro išmetamąjį vamzdį išeina išmetamosios dujos. Katalizatorius nustoja veikti užsikišus jo tarpeliams. Tai nutinka dėl prasto kuro, netvarkingos automobilio degimo sistemos ar per „riebaus“ kuro mišinio. Šioje fazėje yra dvi išeitys: praplauti seną katalizatorių arba keisti jį nauju. Tačiau, jei katalizatorius nustojo veikti dėl mechaninio pažeidimo, jo išgelbėti nepavyks. Kur dėti seną katalizatorių? Katalizatoriuose yra tauriųjų metalų – paladžio, rodžio ir platinos – kurie ir nukenksmina degimo produktus. Būtent dėl šių metalų katalizatoriai yra brangūs. Taurieji metalai iš panaudotų katalizatorių gali būti panaudojami kaip antrinės žaliavos. Tad...